رویدادهای آموزشی

12 گام معرفی محصول جدید به بازار

12 گام معرفی محصول جدید به بازار راه اندازی یک کسب و کار

شخصی همانقدر که وسوسه برانگیز و جذاب است می‌تواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما برای اینکه در این راه موفق شوید خوب است از توصیه های یک مشاور کسب و کار بهره ببرید. واحدهای تدوین شده در مرکز مشاوره و خدمات و کارآفرینی سلامت همراه با مشاورین مجرب می تواند موفقیت و بازگشت سرمایه شما را در کمترین زمان ممکن تضمین نماید.

  • ویژگیهای محصول خود را مشخص کنید.
  • بازار هدف رو مشخص کنید
  • بررسی رقبا و مطابقت ویژگی‌های محصول، با نیاز روز بازار
  • کیفیت محصول خود رو مدل سازی کنید.
  • برای محصول خود یک و یا چند ویژگی منحصر به فرد بیاورید.
  • معرفی محصول خود به گروه هدف کوچک و ارزیابی آن
  • حذف عیوب احتمالی و شروع
  • تبلیغات گسترده بیرونی و مجازی (راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی)
  • زمان‌بندی اصولی در عرضه و معرفی محصول و بازنگری سالانه آن
  • ایجاد جذابیت و لذت با تخفیفات متفاوت
  • ارائه نمونه های رایگان (اشانتیون) برای افراد یا شرکتهای معروف
  • پشتیبانی فعال و خدمات پس از فروش عالی
  • آموزش استفاده از محصول، دستیابی
  • آسان و تسهیل پرداخت هزینه محصول

Leave a Reply

Your email address will not be published.