خدمات دیجیتال مارکتینگ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سلامت

دیجیتال برندینگ

برخلاف دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ به معنای خلق ارتباط بین مصرف‌کننده و محصولات یا سرویس‌هایی است که تحویل داده می‌شوند. بنابراین با ابزارهای دیجیتال برندینگ، برند شما در دنیای واقعی شناخته ‌می‌شود. به طور خلاصه، هدف دیجیتال برندینگ لزوما افزایش فروش نیست، بلکه دیجیتال برندینگ به دنبال افزایش آگاهی، تصویر و سبک برند است؛ کارهایی که در بلند مدت باعث افزایش وفاداری مشتری ‌می‌شود

طراحی و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و… ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت

جمع آوری لید، بهبود عملکرد و بهبود نرخ کلیک

لید به معنای کاربر یا افرادی به کار می‌رود که به هر شکل ممکن با برند، محصولات و خدمات ما آشنا شده و ترغیب می‌شوند که به ما سر بزنند تا ارتباط‌مان شکل بگیرد یا اطلاعات بیشتری کسب کنند

برنامه ریزی و مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت رسانه های اجتماعی فرآیند مدیریت تعاملات آنلاین و محتوای منتشر شده در شبکه های مجازی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب و غیره است. مدیریت رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال پست و به روز رسانی صفحات اجتماعی شرکت شما است. این کار شامل درگیر شدن با مخاطبان شما و جستجوی فرصت های جدید برای افزایش فروش و همکاری است

طراحی کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی به اجرای فعالیت های تبلیغاتی گفته می‌شود که از قبل پیام هدف برنامه ریزی شده کمپین در بهترین زمان ممکن با توجه بودجه برای جامعه هدف ارسال شده و مخاطبان بیشتری را برای ارتباط بهتر با کسب و کار، ترغیب نماید

راه اندازی تیم دیجیتال مارکتینگ

ساختار تیم دیجیتال مارکتینگ متشکل از چندین متخصص دیجیتال مارکتینگ است که توسط یک رئیس مدیر بازاریابی دیجیتال هدایت می شوند. متخصصان دیجیتال ممکن است شامل متخصصان سئو، مدیران رسانه های اجتماعی و متخصصان

بازاریابی عملکردی باشند

تولید محتوا

به هر چیزی که برای انسان قابل درک است و در بستر کانال‌های دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار هستند محتوا می‌گویند و منظورمان از تولید محتوا در بازاریابی این است که باید محتوایی تولید کنیم تا کاربر یا بازدیدکننده بپسندد و از آن خوشش بیاید. از این راه می‌توانیم کاربر را به سمت خرید محصول، استفاده از خدمات یا کار مهم خودمان سوق دهیم

یکپارچه سازی کانال های ارتباطی با مشتریان

پرسونال برندینگ

برندسازی شخصی (پرسونال برندینگ) در تعریف ساده استفاده از نام و اعتبار یک شخص حقیقی (یا حقوقی) یا در مواردی محدودتر یک گروه در مقاصد تجاری و اقتصادی به عنوان یک برند می‌باشد. به عبارت دیگر، فرآیندهای پیشرفت یک کسب‌وکار به وسیله نام و اعتبار یک شخص که مدیر یا صاحب اصلی آن مجموعه است پرسونال برندینگ گفته می‌شود

heavy