12 گام معرفی محصول جدید به بازار برای راه اندازی کسب و کار
شخصی همانقدر که وسوسه برانگیز و جذاب است میتواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما برای اینکه در این راه موفق شوید خوب است از توصیه های یک مشاور کسب و کار بهره ببرید. واحدهای تدوین شده در مرکز مشاوره و خدمات و کارآفرینی سلامت همراه با مشاورین مجرب می تواند موفقیت و بازگشت سرمایه شما را در کمترین زمان ممکن تضمین نماید.
1
ویژگیهای محصول خود را
مشخص کنید.
2
بازار هدف رو مشخص کنید
3
بررسی رقبا و مطابقت ویژگیهای محصول، با نیاز روز بازار
4
کیفیت محصول خود رو
مدل سازی کنید.
5
برای محصول خود یک و یا چند ویژگی منحصر به فرد بیاورید.
6
معرفی محصول خود به گروه هدف کوچک و ارزیابی آن
7
حذف عیوب احتمالی
و شروع فعالیت
8
تبلیغات گسترده بیرونی و مجازی (راهاندازی کمپین تبلیغاتی)
9
زمانبندی اصولی در عرضه و معرفی محصول و بازنگری سالانه آن
10
ایجاد جذابیت و لذت
با تخفیفات متفاوت
11
ارائه نمونه های رایگان (اشانتیون) برای افراد یا شرکتهای معروف
12
پشتیبانی فعال و خدمات پس از فروش عالی