رویدادهای آموزشی

12 گام معرفی محصول جدید به بازار

12 گام معرفی محصول جدید به بازار برای راه اندازی کسب و کار

شخصی همانقدر که وسوسه برانگیز و جذاب است می‌تواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما برای اینکه در این راه موفق شوید خوب است از توصیه های یک مشاور کسب و کار بهره ببرید. واحدهای تدوین شده در مرکز مشاوره و خدمات و کارآفرینی سلامت همراه با مشاورین مجرب می تواند موفقیت و بازگشت سرمایه شما را در کمترین زمان ممکن تضمین نماید.

1

ویژگیهای محصول خود را

مشخص کنید.

2

بازار هدف رو مشخص کنید

3

بررسی رقبا و مطابقت ویژگی‌های محصول، با نیاز روز بازار

4

کیفیت محصول خود رو

مدل سازی کنید.

5

برای محصول خود یک و یا چند ویژگی منحصر به فرد بیاورید.

6

معرفی محصول خود به گروه هدف کوچک و ارزیابی آن

7

حذف عیوب احتمالی

و شروع فعالیت

8

تبلیغات گسترده بیرونی و مجازی (راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی)

9

زمان‌بندی اصولی در عرضه و معرفی محصول و بازنگری سالانه آن

10

ایجاد جذابیت و لذت

با تخفیفات متفاوت

11

ارائه نمونه های رایگان (اشانتیون) برای افراد یا شرکتهای معروف

12

پشتیبانی فعال و خدمات پس از فروش عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *