با افتخار به اطلاع می رساند در اولین اقدام کمیسیون سلامت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی پیرو چندین جلسه نهایتا در جلسه مورخ 1402/03/10 در جهت پیشبرد اهداف شعار این کمیسیون یعنی پیشگیری بهتر است درمان با عنوان مودت (ارتقاء مهارت های زندگی- ورزش- حذف دخانیات- تغذیه سالم) پایه ریزی خدمتی در خور اعضای انجمن شدند و بدینوسیله آمادگی خود را برای  پذیرش همکاران و پایش سلامت ایشان به قرار ذیل را  اعلام می دارد.

واجدین شرایط می توانند جهت پایش سلامت با تخفیف ویژه بیش از 50 درصد تعرفه آزاد از تاریخ ……………………. به مدت یک ماه به درمانگاه شبانه روزی سلامت واقع در مشهد، بلوار خیام، بلوار هدایت، بین هدایت 12 و 14 مراجعه نمایند. اقدامات تکمیلی و انتخابی چکاپ کاملا به صورت انتخابی بوده و متقاضیان در صورت تمایل می توانند با تخفیف 20 درصد انجام نمایند.

 

کارشناس درمانگاه سرکار خانم دهقانی با شماره تماس ………………….. آماده پاسخگویی و روند ارائه خدمات معرفی می گردد.

روند کار

  • ثبت نام در سایت مرکز مشاوره

https://salamatkarafarini.ir/site-guide/

 

(بعد از ثبت نام نماینده درمانگاه تماس می گیرند برای معرفی و پشتیبانی فرآیند کامل خدمت)

  • تشکیل پرونده حضوری ارائه کد مخصوص کمیسیون سلامت
  • شروع خدمت با نوبت دهی اینترنتی با درج کد مخصوص کمیسیون سلامت
  • گزارش کلی پرونده بیمار در صورت تمایل به متقاضی به همراه مستندات درمانی

 

پکیج 7 گانه پایش سلامت

1- معاینه پزشکی عمومی و تشکیل پرونده پزشکی

شرح حال کامل پزشکی فرد از نظر سیستم قلبی و ریوی (نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، اسپیرومتری)، سابقه بیماری قبلی، سابقه بیماری خانوادگی، ارثی، عادات و شیوه های زندگی مشخص می شود.

2- معاینه دندانپزشکی

3- معاینه بینائی سنجی

4- معاینه چشم پزشکی

5- تست MBTI شخصیت شناسی (سایت مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سلامت)

6- آزمایشگاه (این آزمایشات شامل آزمایش های روتین قند خون، چربی خون شامل کلسترول، تری گلیسرید،HDL ، LDL و CBC برای بررسی کم خونی ها و اختلالات گلبول های سفید و پلاکت و اندازه گیری الکترلیت های خون شامل سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر و بررسی عملکرد کبد شامل بیلی روبین، آنزیم های کبدی، تست های هپاتیت،GGT و بررسی عملکرد کلیه شامل اندازه گیری اوره و کراتینین و اندازه گیری ویتامین D3 خون      می باشند)

7- ویزیت متخصص و گزارش کلی پرونده بیمار در صورت تمایل به متقاضی به همراه مستندات درمانی (کپی اسناد و گزارش پرونده متقاضی در مرکز بایگانی گردد)

 

در صورت نیاز به پی گیری تخصصی ارجاع به متخصص مورد نظر انجام می گردد. در صورتی که متخصص مورد نظر در درمانگاه نباشد می توان با راهنمائی پزشک متخصص درمانگاه به متخصص مورد نظر ارجاع داده شود.

 

هزینه پکیج 7 گانه با تعرفه آزاد :

هزینه پکیج 7 گانه با تعرفه کلینیک سلامت :

هزینه پکیج 7 گانه با تعرفه ویژه طرح کمیسیون سلامت :

 

اقدامات تکمیلی و انتخابی چکاپ با تخفیف ویژه

 آزمایشات تکمیلی انتخابی

غربالگری سرطان: شامل free PSA،PSA  برای تشخیص زودرس سرطان پروستات، آزمایش  پاپ اسمیر و  HPV  Genotyping  برای تشخیص زودرس سرطان دهانه رحم، آزمایشCEA ،CA125  و αFP برای تشخیص زودرس سرطان های دستگاه های مختلف بدن

  • تصویربرداری:

شامل رادیوگرافی قفسه سینه، سونوگرافی شکم و لگن، سونوگرافی پروستات (در آقایان)، سونوگرافی پستان (در خانمهای زیر 40 سال)، ماموگرافی (در خانمهای بالای 40 سال) و سونوگرافی داپلر عروق مغزی و رادیوگرافی زانو است. این اقدامات تشخیصی، اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد احشاء داخلی قفسه سینه، شکم و لگن، مغز و اندامها ارائه می نماید و تشخیص توده یا اختلال آناتومیک (ساختمانی) در اعضاء، اقدام درمانی ضروری را الزامی می کند. علاوه بر این اقدامات، در صورت نیاز سی تی اسکن و MRI در مورد اعضاء مختلف بدن قابل انجام هستند.

  • شنوایی سنجی و بینایی سنجی:

ممکن است تصور شود که اختلال بینایی و شنوایی به راحتی توسط خود شخص قابل تشخیص است. در حالی که بسیاری از موارد اختلالات  این دو سیستم، ممکن است در مراحل اولیه فقط از طریق تست های اختصاصی تشخیص داده شوند و بدین وسیله در بسیاری از موارد  نابینایی و ناشنوایی پیشگیری می شود .

  • بررسی دستگاه گوارش :

این اقدامات شامل آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی (مری، معده و اثنی عشر) و کولونوسکوپی (بررسی روده بزرگ) می باشند که در طی آن می توان بیماریهای خوش خیم و بدخیم دستگاه گوارش را در مراحل اولیه با دقت بالا تشخیص داد.

  • انجام خدمات درمانی دندانپزشکی
  • انجام خدمات درمانی چشم پزشکی
  • انجام خدمات درمانی بینائی سنجی