رویدادهای آموزشی

٤٩ امين جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شتابدهنده های خراسان رضوي

🔰٤٩ امين جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شتابدهنده های خراسان رضوي روز سه شنبه مورخ ١٤٠١/٠٤/٠٧ با حضور اعضاي هيئت مديره و سركار خانم فاضل مديريت محترم كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و خانم عبدل عليپور سرپرست اداره توسعه كارآفريني اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي در ساختمان شماره دو اتاق بازرگاني به صورت حضوری و آنلاين برگزار گرديد.🔰
🔵طبق مصوبه چهل وهفتمين جلسه هيئت مديره ساير اعضاي انجمن نيز جهت حضور آنلاين در جلسه ٤٩ هيئت مديره شركت نمودند .
🔶در اين جلسه درخواست ٢ شركت مشهد فورجينگ در خصوص راه اندازي دو فضاي كار اشتراكي و شتابدهنده تخصصي در حوزه صنعت و شركت مديريت و مشاور كسب و كار فروزان كوكب بهار از سبزوار جهت مجوز شتابدهنده بررسي گرديد .
🔷کمیسیون ارتباطات ، رسانه و بین الملل از جذب و معرفی اعضای جدید تیم مشاوران و منتورهای تخصصی انجمن ( دکتر روح الله رحمانی ، جناب لبافی ، جناب آیت اللهی )گزارشي بيان نمودند. حكم مشاوره و منتوري آقايان لبافي و آيت اللهي با حضور حاضرين در جلسه تقديم گرديد.
🔶در ادامه جناب لبافی دبیر محترم شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیرامون بررسی موانع در جهت توسعه فعالیت شتاب دهنده ها و استارت آپ های استان گفتگو نمودند .
و مسئول كميسيون حقوقي پیشنهادات امكان استقرار مراكز مشاوره كارآفريني و شتابدهنده ها در املاك با كاربري مسكوني ، رسميت بخشي به فضاي كاراشتراكي و اصلاح رويه هاي مالياتي در ارتباط با استارتاپها را مطرح و مقرر شد تا این مطالبات بصورت رسمی از مسیر این شورا نیز پیگیری شود.
🔷امید است با همدلی و هم افزایی همه اعضا تشکل های حوزه نوآوری و کارآفرینی خراسان در جهت نیل به اهداف اعضا و اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان خراسان رضوی منشا اثرات و ثمرات در حد و جایگاه اصلی اعضا محترم تشکل ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *