رویدادهای آموزشی

ساخت یک صفحه اینستاگرام جذاب

صفحه اینستاگرام جذاب، دارای چند ویژگی مهم است که در نهایت موجب

جلب اعتماد مخاطب و جذب بیمار برای کلینیک شما خواهد شد:

 

محتوای متنوع و کاربردی برای تبلیغات کلیینک: اگر تمام صفحه خود را پر از تصاویر قبل و بعد کنید، یک تصویر غیر حرفه ای و نه‌چندان جذاب از خود نمایش خواهید داد. مخاطب باید در صفحه شما به خوبی با فضای داخلی کلینیک، پزشکان و متخصصان، دستگاه‌ها و تجهیزات، شیوه انجام خدمات، مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و مواردی از این دست آشنا شود. فقط نمایش نمونه کار نمی‌تواند به تنهایی جذب بالایی را رقم بزند. در این میان نوشتن کپشن‌های خلاقانه و استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید.
طراحی شیک و جذاب: در جذب اولیه مخاطب، بسیار مهم است که ظاهر صفحه، رنگ بندی، المان های گرافیکی و در نهایت چینش محتواها به خوبی طراحی شود. در واقع اگر این موارد رعایت نشود و یک صفحه زیبا نداشته باشید، درصد جذب اولیه تبلیغات شما کاهش پیدا خواهد کرد.
فعال بودن صفحه و تعامل با مخاطبان: باید از تمامی ابزارهای اینستاگرام مانند استوری، لایو و مواردی مانند این استفاده کنید. باید به طور مرتب پست و استوری بگذارید و به شیوه‌های مختلف با مخاطبان خود در ارتباط باشید. پاسخ دادن به موقع به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، یکی دیگر از نکات مهمی است که نرخ جذب را افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *